חופשון                                    שרות לקוחות 24/7 052-5738846

  
  • מלונות זולים
  • אודותינו
    בעידן שבו אנשים רוכשים חופשות מול ׳מחשב׳, סוכנות נסיעות ׳חופשון׳ גאה לספק ללקוחות חוויה רכישה חדשנית, המשלבת דילים אטרקטיביים עם יחס אישי של סוכן נסיעות.
    הסוכנות שמה את הלקוח במרכז ומעניקה לו מעטפת שירות לחופשה חלומית, תוך דאגה לניואנסים הקטנים ההופכים כל חופשה סטנדרטית למדהימה.






     
  • לקוחות ממליצים
  • פסטיבל התרבויות בברלין, גרמניה: חגיגת הגיבורים התרבותיים
    חדש במגזין

    ברלין, בירת גרמניה, היא לא רק עיר עסקים ותרבות, אלא גם אחת מהערים המרתקות ביותר באירופה. כל שנה, במהלך חודשי יוני ויולי, מתקיים ברלין פסטיבל התרבויות, המציע חוויה ייחודית של תרבות, אמנות, מוסיקה ואוכל מרחבי העולם.
  • פסטיבל ימי הביניים באיביזה, ספרד
    חדש במגזין

    איביזה, האי הפופולרי בים התיכון המכונה גם "האי הלבן", הוא לא רק יעד טוריסטי מוביל בקיץ, אלא גם מארח לאירועים ופסטיבלים מרהיבים במהלך השנה. אחד מהאירועים המרכזיים והמרהיבים ביותר הוא פסטיבל ימי הביניים באיביזה. במהלך פסטיבל זה, האי מתמלא באווירה מסעירה של ימי הביניים, עם תחפושות, מופעים, תרבויות ואוכל מסורתי. במאמר זה, נספק פירוט מקיף על הפסטיבל ונציג את המידע החשוב כמו תאריכים, דילים לחו"ל, טיסות זולות ומלונות זולים.
  • פסטיבל ומצעד פריחת הדובדבן בוושינגטון די סי, ארצות הברית
    חדש במגזין

    פסטיבל ומצעד פריחת הדובדבן בוושינגטון די סי הוא אירוע שנתי מרהיב שמתקיים בעיר וושינגטון די סי בארצות הברית. האירוע מציין את פריחת הדובדבן המרהיבה של עצי הדובדבן באזור המסומן בעיר. עם נוף יפהפה, אווירה חגיגית ומגוון פעילויות, פסטיבל פריחת הדובדבן הפך לאירוע מוביל בוושינגטון די סי.
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp